Alla inlägg den 27 april 2015

Av hubbeshunddagis - 27 april 2015 15:51

Visst är det skönt när man känner att man valt rätt? Att starta hunddagis och pensionat på nytt är det bästa jag gjort på länge. Visst är det långa dagar och periodvis väldigt intensivt när man även har med sig pensionatsgäster hem på kvällen men det är värt så otroligt mycket mer än jag kan beskriva. Hällre långa dagar på ett jobb där jag trivs och får så mycket kärlek och glädje tillbaka än ett 07-16 arbete där man inte trivs.
Trots att vi inte haft öppet så länge ännu så har dagiset redan börjat få full beläggning vissa dagar vilket är fantastisk! Idag har varit en av dessa dagar, totalt 12 lurviga vänner och dagiset har fortfarande samma lugn och harmoni, det är ingen skillnad om det är 5 eller 12 vilket är underbart och precis vad vi strävar efter.
Men mitt i denna framgång så möts vi av något hjärtskärande, våran Love har opererats och jag ber er alla att hålla tassar och tummar för att hans ben ska läka ordentligt! Love är dagisets maskot som jag har fått äran att lära känna sedan en tid innan dagiset öppna, en kille som fått en stor plats i mitt hjärta.

Vi håller alla tummar och tassar för dig lilla Love

Erika, Love & Hubbe

Våra pensionatsgäster som har tillbringat helgen hos oss och en vecka framöver, två mysfarbröder, Ludde & Romeo

Pensionärerna på promenad, Hubbe & Romeo

Knatteligan, Ludde, Doris, Alvin & Amigo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards