Alla inlägg den 24 april 2015

Av hubbeshunddagis - 24 april 2015 12:25

Fredag igen, som de andra fredagarna så har även denna varit lite lugnare. Idag har vi tagit med gänget som bestod utav Hubbe, Bentley, Gazze, Henry & Veiron på en riktig långpromenad. Trotts blåsten så var det riktigt skönt ute. Vi tog en sväng förbi ankdammen som var en riktigt intressant plats, jag vet inte om det var hundarna eller ankorna som var mest intresserade av varann. Nu ligger hela gänget utslagna för en stunds vila, ja nästan hela gänget, det är bara busfröt Henry som spanar in den nya rutschkanan i aktivitetsrummet och tycker att de andra r riktigt tråkga.

Vi tackar alla våra gäster för en underbar vecka och önskar er alla en riktigt trevlig helg med era fyrfota vänner.


  

Som man bäddar får man ligga, Hubbe i bollhavet


 

Veiron & Gaston


     

Gänget samlade tillsammans med dagisets hjälpredor Amanda & Erika


 

Bentley


 

Busfröt Henry har fullt upp i aktivitetsrummet

Av hubbeshunddagis - 24 april 2015 07:10

Jag vill bara ta några minuter till att lyfta detta med föreningar och organisationer som kämpar och sliter för att våra djur ska få ett bättre liv. Själv är jag medlem i ett flertal som Hundstallet, WSPA, Djurensrätt mm

Kanske finns det någon organisation eller förening som ni känner att här skulle jag vilja bidra med något.

Jag har samlat några som jag personligen följer upp i länkarna nedan. Tillsammans kan vi göra skillnad.


            





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards