Alla inlägg den 12 maj 2015

Av hubbeshunddagis - 12 maj 2015 16:43

Jag är så otroligt tacksam över vårt aktivitetsrum dagar som denna. För ni har väl inte missat att det verkligen öser ner och har gjort det under hela dagen.    Det märks så tydigt att hundarna tycker detta ösregnandet är lika jobbigt som vi och de är så nöjda när de närmar sig trappan och vet att de snart får komma in igen. I vanliga fall brukar de vara rätt så nöjda och tycker promenaderna är lika roliga även om det regnar men idag har varit något speciellt, fyyyy va blött de har blivit. Den enda som inte hunnit torka riktigt ännu är Ville, men han är lika nöjd ändå så länge han har sitt ben eller något annat att hålla i.   Det har mellan utevistelse varit full rulle i aktivitetsrummet och Sara stod för buset tillsammans med vovvarnna medans jag och Hubbe åkte till Enya på Hälsö för ännu en tur i regnet. Men trotts regnet så är jag så tacksam för att jag får chansen att arbeta med något jag älskar, det känns inte som ett arbete, vilket är fantastiskt, så det gör faktiskt inget att det regnar, även om jag föredragit sol.

Vi har idag haft en ny gäst på dagiset och vi önskar henne varmt välkommen till oss!

 

Hubbe och Love under morgonens frukostmöte

 

Välkommen till dagis Bianca

 

Enya och Hubbe under en regnig men så busig promenad

 

När dagens promenader och aktiviteter är gjorda är det fritt al på dagiset, bus, mys eller tugga ben, det är okej vilket som.

 

Love håller hårt i den nya aktivitetsleksaken

Ovido - Quiz & Flashcards